Stickers en hun waarde ervan

Stickers en labels kunnen vaak een onderbenut hulpmiddel zijn als het gaat om het promoten van jouw bedrijf. Voor veel bedrijven kunnen stickers er soms goedkoop uitzien en op zijn beurt kan dit jouw merk devalueren. Maar dit is niet altijd het geval, wanneer je investeert in kwaliteitsstickers en labels, kun je zoveel doen voor jouw merk en jouw marketing. Stickers zijn er in allerlei soorten en maten en zijn geschikt voor zoveel verschillende taken, waaronder adreslabels, naambadges, product labels of zelfs raamstickers. Met zoveel toepassingen voor stickers en labels, is het gemakkelijk te zien hoe ze een rol kunnen spelen bij het toevoegen van waarde aan jouw merk.

Creativiteit

Creatief zijn in waar je je sticker plaatst kan ook een grote impact hebben. Als je stickers op een brochure gebruikt, overweeg dan om ze in de brochure te plaatsen om de aandacht van de lezer te trekken terwijl ze jouw aanbod lezen. Als je creatief aan de slag gaat met stickers, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je iets maakt dat bij je merk past, denk aan kleuren en lettertype.

Ga op pad

Ben je regelmatig op beurzen en tentoonstellingen, dan kunnen stickers op deze evenementen een mooie aanvulling zijn op jouw literatuur. Stickers kunnen bij dergelijke evenementen zelfs zo krachtig zijn als jouw visitekaartjes of flyers, omdat je hiermee een specifieke boodschap aan jouw publiek kunt overbrengen. Stickers bieden je ook een betaalbare manier om jouw boodschap van de ene beurs naar de andere te veranderen, afhankelijk van het publiek waarmee je werkt.

Betaalbaar

Een groot voordeel van zowel stickers als labels is hun prijs. Ze kunnen een relatief goedkope en betaalbare manier zijn om jouw boodschap onder de aandacht van jouw klanten te brengen. Je hebt diverse stickers bijvoorbeeld: deurstickers of naamstickers kind.